Sunglasses


Pilotsolbriller fra Dolce & Gabbana og solbriller fra Prada Sport


Kule solbriller fra Dolce & Gabbana



Hvem ønsker seg ikke solbriller fra Ray-Ban?


Madonna for Dolce & Gabbana

Ahh... Vil bare ha nye solbriller når jeg ser disse. Kolleksjonen til Ray-Ban er fantastisk (Gi meg Wayfares!!!!), og så liker jeg faktisk ganske godt Madonna for D&G, selv om jeg aldri har vært særlig fan av D&G i første omgang.
Alle solbrillene er vårnyheter.

I dag er jeg heeelt utslitt. I går løp jeg litt over fire kilometer, mens jeg hørte på 'Rnb in the Mix' og 'Ministry of Sound: Rnb'. I dag rekker jeg dessverre ikke å trene, skal nemlig møte min søteste Linn og så skal vi en tur på Månefisken der Fam Irvoll skal presentere sin nye kolleksjon for Art & Crafts. Gleder meg veldig til å se hva denne damen har kommet opp med. Det blir i hvert fall drinker, muffins og god stemning. 

Ha en fin torsdag-snart helg!!

Popular Posts