Anbefaler


- Shampoo og balsam fra Joico. Elsker Joico. Håret føles himmelsk og ikke minst lukter det himmelsk også. Har fremdeles noen få striper i håret og ønsker å behandle håret pent, derfor har jeg prøvd produktene fra Joico som har spesialisert seg i farget hår. Anbefales på det sterkeste.

- Jeg har mørke ringer under øynene og trenger derfor en god concealer. Jeg har prøvd alle slags mulige concealere og denne (+YSL sin) har virkelig hjulpet. Da vi var på Maybelline sin presentasjon av årets sminke, sa de til og med at denne var veldig lik YSL sin, bare billigere. Jeg tror den koster rundt hundrelappen.


- Mascaraen er også å anbefale. Virkelig bra om du vil ha volum. Jeg jukser og bruker denne fra Maybelline sammen med L'Oreal sin for å få dobbel effekt og gjett om det funker?  Fungerer helt klart og alene.

Popular Posts