Hej



Tenkte bare å tipse om denne lipglossen fra MNY. Den lukter himmelsk og jeg kunne ikke klart meg uten den. 39 kroner på Cubus.

Ellers har jeg endelig blitt frisk! Jeg kan ikke fatte hvor mye jeg har gått glipp av forrige uke;

1 ) Moods of Norway-visningen. Dette er jo bare noe man må få med seg. Enten man liker eller hater Moods. De har klær, show og man får energi fra dem. I tillegg hadde de søte jentene fra Polhem skaffet meg VIP til visningen og etterfesten, så it blows.
2 ) Jentekveld på fredag. Trenger jeg å si mer?
3 ) Party på lørdag med jentene. Jentegjengen har også noe stort å feire, men håper vi tar det igjen til helgen?
4 ) Trening. Åh som jeg savner dette. Bare noen få dager igjen. Det eneste som er bra med å slutte å trene, er at jeg raser ned i vekt. Muskler? Yeah! 

Ellers har jeg klart å dra på biblioteket en tur, siden den så og si er rett over gata der jeg bor og lånt to bøker og litt filmer. Så det er det jeg har gjort i helgen; lest litt, sett på uttalige filmer, tv-serier, syntes synd på meg selv sammen med Linn som også var syk og sovet; mange mange mange timer.

Popular Posts