Inside out


To bilder fra i går. Prøver å lære meg å redigere bildene og sånn, men det er så avansert. Ellers har Britney Spears' album lekket ut og jeg prøver å gjøre alt for å unngå å høre på den til 25 mars når den offisielt slippes ut. Hittil har den fått veldig bra kritikk og jeg gleder meg som en unge til neste fredag, da skal jeg kjøpe den. Så for tiden hører jeg på de gamle sangene for å varme opp. Hører også rykter om at hun skal opptre litt fremover. Vi har jo fått bekreftet at hun skal opptre på GMA 29 mars, men det ryktes også at hun skal opptre på The Ellen Show og Kid's Choice Awards + at musikkvideoen til Till The world ends (som Ke$ha har skrevet) kommer ut 6 april. Jeg gleder meg. Og ikke minst ryktes det også om en mulig turne. Da må hun jo komme til Norge? Stargate har nemlig produsert bonussangen, Selfish.

Må anbefale denne supre oppfinnelsen:

Den skal beskytte håret mot føning og mot retting og det synes jeg den gjør! Jeg retter ut håret ganske ofte for tiden og kan bli fort slitt, men føler at denne hjelper veldig, så jeg har begynt å bruke den hver dag. Også når jeg ikke retter ut håret. Og så gjør det ingenting at den lukter godt!

Popular Posts