Aura by Swarovski

 Fikk Lipgloss-smykke av snille TK.

 Fine Kjetil og vakre Annette

 Ingrid Holm med venninne

 Meg og vakre Linn
 Baby got back!
 Sammen med største jordbæren jeg har sett, Linn og Toro

 Vi braaaaaager med smykkene våre

 Her hadde jeg sølt på meg. Og fikk låne Isabelles solbriller!


Dette var de fineste bildene, det sier kanskje litt?

Men for en kveld det ble! Ble hentet halv ni av den søteste bilen, VIP Transportservice by MINI, som kjørte meg til Stratos. Vi ble tatt i mot TK som førte oss opp til bordet vårt. Vi hadde tydeligvis fått vårt eget bord med masse god frukt. Annette og Isabelle, som jeg ikke har møtt på lenge, satt der og resten av kvelden ble uforglemmelig. Vi drakk, danset og hadde the time of our life. Beste og morsomste festen på lenge. Og ikke minst tok de vare på oss bloggere! TAKK!

Fikk parfymen og den er ufattelig god! Dessverre får jeg ikke tatt bilde av den, da kamera mitt er på reperasjon og den jeg har er ikke den beste, men parfymen heter Aura by Swarovski og er for den sensuelle kvinnen.  Parfymen beskrives som en glødende fruktig floral. Den er er laget av litchi, roser, tuberose, rosa pepper, rav, benzoin og hvit musk; med andre ord lukter den fantastisk! Kan fås i disse størrelser; 30, 50 og 75 ml. Anbefaler alle til å lukte på den i hvert fall. Ufattelig god! 

Popular Posts