Braun Silk-Epil 7

Jeg ble superglad da Braun spurte om jeg ville teste deres nye epilator. Så klart! Sommeren er nær, jeg hater å shave annenhver dag og dette måtte bare bli så bra.

Da jeg skulle prøve den var jeg utrolig nervøs for helt ærlig, sjekk ut dette her:


Du kan drepe en person med denne. Så dro jeg den forsiktig oppover og skrek noe som "Fy faen Braun. Jeg skal ruinere dere".Et øyeblikk så var jeg 100 % sikker på at de sendte denne ut til bloggere for å ta hevn for all den unødvendige bloggingen flestparten av oss driver med. Men jeg har lært å aldri måtte stole på dømmekraften min, så jeg gav den en sjanse til. Og det var pain, men jeg klarte faktisk å gjennomføre det. Første gang man prøver noe, er det alltid vondt. Det samme gjelder voksing. Men sant skal sies; jeg har ganske lav smerteterskel. Jeg mener, jeg griner når jeg tar sprøyte. Jeg syns det er forferdelig vondt. Og da mener jeg ikke sånn au-vondt, da mener jeg vondt.


 Den første måneden skal man shave leggene med epilatoren en gang i uken. Etter en måneds tid skal man bruke epilatoren annenhver / hver tredje uke. Epilatoren fjerner nemlig hårene ved roten og det tar tid før de vokser ut igjen. Å starte med å shave en gang i uken er fantastisk. Nei, det er mer enn fantastisk. Utrolig deilig å slippe å måtte gjøre det annenhver dag. Det må nemlig jeg. Det er utrolig slitsomt. Spesielt hvis man er på ferie.
Det tok 17 dager etter den første måneden før hårene på leggene mine vokste ut igjen. Gjett om jeg var fornøyd? Nå føles det som om det er mindre og mindre hår for hver gang. For nå er det femte ganger jeg bruker den og nå kjenner jeg ikke at det gjør vondt i det hele tatt. Nå har jeg lyst å sende en takkemail til Braun med subject: I love you. 
Dette produktet er verdt hver eneste krone.

Uansett så er denne epilatoren virkelig å anbefale. Jeg har alltid likt Braun, men dette er bare genialt.
Hvorfor er den så bra?

*Brauns Close-grip-teknologi og det integrerte bladet fjerner hårene med kun ett strøk
*Det er 40 pinsetter og de har fått ny kostruksjon slik at de lukker seg i optimale vinkelen og tar tak i hårene nærmere huden.
*Softlift tops funksjonen løfter flattliggende hår og leder dem inn i pinsettene. 
*Mer behagelig å bruke i varmt vann
*Svingbart hode
*Du kan velge hastigheten selv
*Du får med lader, slik at du ikke behøver å kjøpe batterier.
*Dette liker jeg best: Denne fjerner også døde hudceller. Bruk denne med en skrubb og jeg kan love deg at bena dine vil bli mykere og finere enn noensinne. Det ble mine!
*Anbefalt av hudspesialister.
*Utviklet til å brukes på leggene, men kan også brukes på andre kroppsdeler. Det følger med topper og hoder som er spesial utformed. Men bør ikke brukes i ansiktet.


Jeg har prøvd voksing og det funker ikke særlig på meg. Derfor kommer jeg til å bruke denne fast.

Om du lurer på mer, sjekk ut Brauns hjemmeside her.

Popular Posts