Costume

Seeeee hva vi fant i Costume! De har vist reklamert nå i ca. to måneder. Så gøy! Selv om jeg syns denne vakre modellen var nydelig, syns jeg Linn skal bli det nye 'Lille Himmel-modellen'. Linn er jo Lille Himmel!


Og så fant vi ut at Vintage by Fe også reklamerer i Costume og den 'One enemy'-ringen Linn har på seg er derfra. Skikkelig søtt merke.


Jeg har letet etter en sånn jakke Gudene vet hvor lenge nå og nå fant jeg den på Denni Elias.


Skjørtet, skoene, jakken og ikke minst kaffen hun holder i hånden. Andy vet hva hun gjør.


To kjoler i en smekk! Samsøe & Samsøe finner dere i Øvre Slottsgate i Oslo.


Høyt liv blir aldri feil. Nå for tiden har jeg mange shortser med høyt liv, nå leter jeg etter en bukse.


Nå må jeg grave frem jeansjakkene mine.


Just Female får du blant annet hos Lille Himmel. Om de får inn denne ringen skal den sååååå bli min.


Oransje er fint.

Oh Kate. Så enkelt, men så fint? Utrolig! Fargen på skjørtet og fargen på leppene gjorde at antrekket ble ti ganger finere.


Marthe har åpnet Magmalou og jeg gleder meg til å besøke butikken hennes som ligger på Frogner.


Denne kjolen er vakker. 14.000 er jo en fin pris.


Og sist men ikke minst; denne ringen fra Bjørg er så fin. Jeg og Linn skal på Bjørg-shopping.

Popular Posts