Trying to tell you stop, but your lips got me so out of breath


Har blitt litt mer voksen og samler nå på Sophie Conran-servise. Eskene fra serviset ligger fremme på nattbordet med smykkene mine i. Siden jeg alltid klarer å miste "jugle", så må jeg samle det ett sted-og det ble i disse fine eskene.

Da var dagen kommet; 21.desember 2012 og det ser ut som om verden fortsetter som aldri før; krig, sult og det vi i norden er mest opptatt av; julestress. Jeg, som nevnt mange ganger tidligere, er ikke særlig glad i jul og derfor unngår jeg også julestresset og shopping og egentlig alt som hører med. Juleaften er faktisk den eneste dagen der depresjon min kommer tilbake. Men man må bare smile og ønske seg gaver. Siden verden ikke går under i dag ønsker jeg meg dette:



Aller høyest på ønskelisten er Marc by Marc Jacobs Goodbye Colombus mini crossbody bag. Jeg ser etter en mindre veske akkurat nå og i går klemte jeg på alle de fine veskene på Eger sammen med min fine Linn(som btw er nominert til 'Dagens outfit' på Vixen. Gratulerer sweetie! Stem på henne her!) og jeg fant også flere fra Chloe. Skulle ønske jeg bare kunne kjøpt dem i går, men må vente på lønnen som er om ca. ti dager. Can't wait!

Popular Posts