A person who never made a mistake never tried anything new


God morgen! Herregud, god moooorgen! Har sovet i fem timer og klarer rett og slett ikke å sove mer. Er så vant til å få fire-fem timers søvn at til og med lørdagene er nå offisielt ødelagte. Kjæresten er bortreist og jeg har hele den store sengen for meg selv. Alle elsker Raymond står på i bakgrunnen og ingen som ler ved siden av meg, trist...

Jobbet på The Killers-konserten der jeg hadde ansvaret for VG og P4. Og må bare si; hyggeligere gjeng skal man lenge lete etter! Ble så glad over at de var så blide og takket for seg at jeg gav dem masse drops og sjokolade til å ta med hjem.

Jeg ligger her og er rastløs og vil at Elixia skal åpne, slik at jeg kan komme meg avgårde på trening før jeg drar på jobb. Og i kveld kommer min fine Linn til meg på middag. Gleder meg så innmari. Kanskje jeg skal få henne til å se på Glee?

Popular Posts