Curly hair & Bolivar


Woke up like this in the morning. Heeeeellooooo curls! 

God morgen! Jeg merker jeg blir stølere og stølere (?) for hver time som går. Trener bena og magen ofte, mens ryggen får gjennomgå lite, så nå er hele ryggen så støl som den kan bli! Men drar på 90 minutters spinning etter jobb i dag og det gleder jeg meg innmari til!

I går var vi på Bolivar på Majorstua. Det er så koselig der. Kjempegod stemning og maten er jo fantastisk. Hele opplevelsen hadde vært bra om det ikke hadde vært for en servitør. Ble så satt ut at jeg gjemte meg bak mobilen til slutt. For det første fikk jeg ikke kaffen min, men det gadd jeg ikke å bry meg om. Tenkte at alle kunne glemme. Da vi fikk regningen sa vi fra at jeg ikke fikk kaffen siden det sto 'espresso' på regningen. Da sa hun at espresson som sto der var egentlig den doble kaffen til venninnen min. Det som var mest forbløffende var at hun ikke unnskyldte seg i det hele tatt. Ei heller var ydmyk. Vi spurte to ganger om en dobbel kaffe latte kostet 56 kroner og det gjorde det. Etter mye feil; blant annet to av jentene betalte for mye, en som bestilte pepsi max, men de hadde det ikke-men den sto fremdeles på regningen, en som sendte oliven tilbake fordi de smakte saltvann osv-som fremdeles sto på regningen; hentet vi menyen for vi var veldig spente på om den kaffen kostet 56 kroner. Fant ut at en dobbel latte kostet fem kroner mer, altså 39 kroner. Venninnen min gikk frem og sa fra at hun absolutt ikke ville ha pengene tilbake, men gjorde det rett og slett av prinsipp. Etter to minutter kom servitøren tilbake og bokstavlig talt slang pengene på bordet, sa 'være så god' og gikk. Vi ble helt satt ut.
Mener absolutt ikke vi skal bli behandlet som prinsesser eller whatever, men man kan vel være litt hyggelig i disse dager?

Popular Posts