Game of Thrones


















Hei dere!

I går var jeg på verdenspremieren til Games of Thrones sesong 3.Gled dere, sier jeg bare! Har aldri vært sånn blodfan, men dette var virkelig spennende! Skal i hvert fall følge med videre:-)
Etter at vi fikk se serien, ble det en god del drikke. Plutselig sto jeg i baren med 12 bonger jeg hadde fått fra HBO Nordic sjefen. TAKK! I dag har ikke formen vært den beste, men jeg har rukket å jobbe, ta sol og skal ytteligere jobbe til ni i kveld! Så er det ferie i to dager. Jeg gleder meg! Kjæresten skal bort i morgen til søndag, så det betyr hele leiligheten for meg selv i noen dager. Gleder meg til å ta det helt piano med spa, massasje og litt trening. I morgen planlegger vi til og med et aldri så lite vors. Ha en super påske!

Yesterday I was at the world premiere of the Games of Thrones Season 3. Have never really watched the tv-show before, but now I can't wait to come home and put on season 1!

After we got to watch the series, it was time for drinks. Suddenly, I was standing at the bar with 12 tickets for wine I had received from HBO Nordic boss. THANKS! Today I'm not in the best shape, but I have been able to work! I'm working till nine and then it is holiday for me too! My boyfriend is leaving me until Sunday, so that means the whole apartment to myself for a few days. Looking forward to taking it completely piano with spa, massage and some training. Tomorrow we're planing an evening out! Have a super Easter!









Popular Posts