Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!

Blouse / H&M // Pants & shoes / Zara


God morgen! Håper dere har sovet godt-for det har ikke jeg! Kjæresten min er fremdeles syk, så jeg får ikke sove om nettene. Har kun sovet fem timer pr.natt og det er altfor lite til å være meg! Håper jeg får sovet litt ut i morgen. I dag, etter jobb, blir det trening og så skal jeg en tur til Christine for å drikke smoothie, te, se på Mean Girls eller Clueless og selvsagt det viktigste; kose og leke med Thorvald ♥ 

Når jeg kommer hjem blir det garantert reality TV. Jeg er en reality-junkie! For tiden har jeg fått hekta på 'The Biggest Loser'. Heier på dem og tar helt av i sofaen. Og så Jillian da.... Finnes det en mer fetere dame enn henne? Hadde jeg vært lesbisk, just sayin'...

Popular Posts