Hvar




Bilder fra Hvar i fjor

Tiden går så innmari fort. Plutselig har jeg nesten ikke blogget på en uke! Ikke mye har skjedd, men har hatt sinnsykt mye å gjøre. I dag bestilte jeg billett til Dubrovnik i sommer! Gleder meg til å møte familien min og henge med dem i mangemange dager. Jeg har også en del venner som skal til Split/Hvar så jeg joiner dem på festival! Denne sommeren kommer til å bli helt fantastisk!

Time goes by so incredibly fast. Suddenly I have not blogged in almost a week! Not much has happened but have had insanely much to do. Today I ordered the ticket to Dubrovnik for my summer vacation!  Looking forward seeing my family and hang out with them as much as I can! I also have some friends who are going to Split / Hvar so I'm gonna join them at the festival! This summer is going to be absolutely fantastic!

Popular Posts