Alexander Wang




God morgen dere!

Herregud dere aner ikke hvor glad jeg ble i går da jeg fikk denne fine clutchen i gave fra Linn, søs og Christine. Jeg ble så glad at jeg begynte å kysse på Linn. Saken er den at jeg har sett på den for litt siden og tenkt å investere i den, men som Linn sa "Du hadde aldri gjort det, for du sparer alle pengene dine", så kanskje hun også hadde liiiiiitt rett. Uansett; tusen tusen tusen millioner takk til dere. Ble ufattelig glad og denne skal nok brukes flittig!

Good morning! 

OMG! You have no idea how happy I was when I got this clutch from Alexander Wang yesterday from my beloved ones; Linn, my sister and Christine. I was so excited I think I even kissed Linn. The thing is that I was looking at this one a while ago and I told Linn, but as she said; "You would never buy this one, you're saving all your money". Maybe theres a little truth in that. Anyway; thank you so much you guys! This little thing I am going to use aaaaaall the time! 

Popular Posts