26.08.2013-Good morning ♥

Morgenrutine: havregryn med vaniljekesam, en stor kopp svart kaffe, Lana del rey i det ene øret og jobbtelefoner i det andre. I hvert fall denne morgen når jeg er syk og ikke klarer å reise meg opp en gang. Kunne ikke passet dårligere å bli syk. 
For tiden har blogglysten vært nede grunnet mye stress på jobb og i privatlivet. Har vel så vidt blogget siden mai, så nå håper jeg jeg klarer å lage en rutine på dette. Har fått tilbakemeldinger på at jeg blogger veldig lite og at enten må jeg legge den hele bloggen eller blogge oftere-så jeg velger sistnevnte. La oss prøve igjen. 



Morning Routine: oatmeal with vanilla quark, a large cup of black coffee, Lana del rey in one ear and work phones in the other. I'm a bit sick and the timing could not fit worse.
Presently, blog lust has been down due to a lot of stress at work and in private life. Have barely blogged since May, so now I hope I manage to create a routine for this. I've had feedback that I blog very little and that either I must closet the entire blog or blog more often-so I choose the latter. Let's try again.

Popular Posts