Ring holders




Elsker disse ringholdere som vi har fått inn på Tilbords i Sandvika! Man kan fint ha dem på badet og de skal ikke "råtne" eller få merker på seg. De er også perfekte som en liten venninnene-gave. Jeg er i hvert fall i ekstase over disse, haha!

God formiddag forresten! Her har det gått i ett i dag; med jobb og skole. Jobber faktisk helt til ni i kveld og senere må jeg rydde og kanskje få lest litt-derav alle kaffene jeg kommer til å få i meg i dag. Trenger masse energi og masse svart kaffe! Denne helgen skal jeg ta det helt rolig. Har en innlevering i markedsføring samt. en arbeidskrav i bedriften som jeg må lese til. Så på lørdag, etter jobb, pakker jeg sekken og blir hos mamma over natten. Er nemlig Sandvika byfest og jeg orker ikke tanken på skrik og musikk hele natten mens jeg prøver å lese.

Håper dere får en superduper helg!

Love these ring holders that we have received at Tilbords in Sandvika! You can have them in the bathroom and they will not "rot" or get marks. They are also perfect as a small gift-girlfriends. I am certainly so excited over these, haha!

Good morning by the way! It has gone in one today, with work and school. I work actually until nine in the evening and later I have to clean up my mess and maybe get some reading done-hence all the coffee I'm going to drink today. Needs lots of energy and lots of black coffee! This weekend I will take it quite calmly. Have a submission for marketing as well as a working requirements that I have read to. So on Saturday, after work, I will pack my bag and stay with my mom overnight. 

Hope you have a super duper weekend!

Popular Posts