Vitamin E & Ole Henriksen Ultimate Lift eye gel roll on



Fikk Ole Henriksen ultimate lift eye gel roll on for litt siden. Har ikke hatt mulighet til å teste den ut før nå og må si jeg angrer på at jeg ventet! Er så deilig å bare ta den på seg når jeg står opp og har de største posene under øynene. I følge merket skal den:

  • Styrke huden og motvirke rynker 
  • Smoothe og redusere porer 
Og det syns jeg faktisk den klarer utmerket godt! 
Da jeg var på ferie i sommer kjøpte jeg denne lille dingsen fra The Body Shop. Har faktisk ikke brukt noe særlig, men etter at jeg fikk en kvise ble denne min bestevenn. Den renser huden og gjør at huden føler seg mye friskere. 

Jeg har enda til gode å finne en god krem som forebygger mørke ringer. Jeg har de verste under øynene og det er på tide å gjøre noe med, så nå skal jeg på jakt! Jeg må finne en krem som faktisk motvirker de! Jeg har en supergod concealer fra Make up Store, men jeg gidder ikke å stå opp tidligere for sminke meg ekstra, så derfor går denne kun til fest. Så hvis dere har noen anbefalinger til kremer som forebygger mørke ringer; skrik ut :D 

Got Ole Henriksen ultimate lift eye gel roll on a little while ago. Have not had the chance to test it out before now and have to say I regret that I waited! Is so nice to just put it on when I get up and have the biggest bags under the eyes. According to the box it should:


  • Strengthen the skin and prevent wrinkles
  • Smoothing and reducing pore

And I think that actually it manages perfectly well!
When I was on vacation this summer, I bought this little thing from The Body Shop. Have not actually used much, but after I got a pimple this thing has become my best friend. It cleanses the skin and makes the skin feel much fresher.

I have yet to find a good cream to prevent dark circles. I have the worst under eye and it is time to do something, so now I'm looking! I have a Supergod concealer from Make Up Store, but I can not be bothered to get up earlier just to put all the make up on, so I just use it when I'm going to a party. So if you have any recommendations for creams that prevent dark circles, scream out: D

Popular Posts