Pencil skirt


Hei dere!

I dag sjekket jeg WhoWhatWear og fant disse herlige bildene. Elsker pencil-skjørt trenden og blir nok til at jeg slenger meg enda mer på denne trenden.

Today I saw these pictures on WhoWhatWear and I had to post them! I'm loving this pencil skirt trend and this fall I'll make sure to abuse the hell out of this trend. 


From  H&M 


Håper alt er bra med dere? Gårsdagen  var litt hard for meg om man kan si det sånn. Jeg forsov meg bittelitt, men rakk heldigvis jobben. Det pøsregnet også og jeg jobbet i 13 timer, så tenkte jeg "screw this shit" og dro dermed på trening der jeg tilbrakte 40 minutter på ellipsemaskin. 
I dag blir det kosemose med ei venninne. Vi skal vel se litt filmer og spise litt iskrem. Gleder meg. Ha en fin dag! 

Hope you all are good? The week started a bit hard yesterday as I overslept and it rained soooo much. I also worked 13 hours and at 9 p.m I almost screamed "screw this shit" and went to the gym- 
Today I'm spending quality time with a friend. We're just going to watch some movies and eat ice cream I suppose. Have a superduper day!


Popular Posts