Roses de Chloé





Chloe fyller 50 år dette året og i den anledning feirer de med denne herlige parfymen. Den er laget av roser og magnolia og jeg har aldri blitt så betatt av en annen parfyme. Vil omtrent bade i den om jeg kunne, haha!
Må også nevne at jeg har fått sinnsykt mange komplimenter for denne. Venninna mi kjøpte den faktisk rett etter at hun luktet den på meg. Løp innom nærmeste parfmeri og spør etter den, jenter! Dere kommer ikke til å angre!

Nå skal jeg lese litt i Bedriften deretter håper jeg og få gjort ferdig arbeidskravet i faget. Deretter jeg nødt å begynne med innlveringsoppgaven også. Jeg elsker dette faget. Man lærer så sinnsykt mye og jeg søker faktisk etter mer informasjon!

Chloe turns 50 this year and the occasion they celebrate with this lovely fragrance. It is made of roses and magnolias, and I have never been so captivated by another perfume. Will just about swimming in it if I could, haha!

Sponset

Popular Posts