Wild Wool













 Sweater and skirt/ H&M // Shoes / BikBok // Clutch / Alexander Wang 

God kveld!

I går var jeg ute og i dag har jeg det som fortjent. Men for en morsom kveld vi hadde! Vi endte opp på VU der det i gikk i drinker og dans. Tror jeg ikke har hatt det så gøy på lenge!

Over ser dere bildene fra torsdag. Var en liten tur innom lanseringen av Wild Wool der flinke Cathrine og Emilie fortalte litt om det lille prosjektet sitt. De dro til Nepal for et par år siden og var klare for å gjøre drømmen sin til virkelighet. De var svært opptatt av arbeidsvilkår og valgte deretter en kjempesøt mann som de følte kunne gi dem det de ville ha.
Jeg kommer nok til å kjøpe et skjerf fra Wild Wool. De er så utrolig fine og det jeg også liker ved dem er at hver 10 krone går til veldedighet.

Good evening!

Yesterday I was out and today I feel awful. But what a fun night we had! We ended up at VU where it was all about drinks and dancing. 

Above you see the pictures from Thursday. Was a little trip to the launch of Wild Wool where Cathrine and  Emilie told about their small project. They went to Nepal couple of years ago and was able to make their dream come true. They were very concerned with working conditions and then chose the sweetest man they thought could give them what they wanted.
I will probably buy a scarf from Wild Wool. They are so incredibly nice and what I also like about them is that every 10 kroner goes to charity.

Popular Posts