Elizabeth and James Fragrances




Pics and full story here 

Hei på dere! Kan ærlig talt si at jeg er spent på denne parfymen. Gleder meg til å lukte på den. Kjenner jeg disse jentene riktig er dette ikke å slå helt feil på altså. 

Håper mandagen deres har startet bra. Min begynte faktisk overraskende bra etter å ha sovet ca. hele helgen. Herregud, syvsoveren. Denne måneden begynner eksamenslesing som betyr at jeg skal holde meg hjemme så mye som mulig. Gruer meg til dette, men satser på at det går bra! 

Hi guys! I'm so excited for this perfume! Can't wait to smell it and if I know these girls right it can't go wrong.

Hope your Monday has started alright. I've been sleeping the entire weekend so I'm soooo ready for this week! This month I'm starting to read to my exams. I just can't wait till I'm finished :( Wish me good luck! 

Popular Posts