Embellished





Jacket /  Flattop // Sweater / Zara // Pants / Cubus // Scarf / H&M // Shoes / Gina Tricot

Bildene ble tatt etter at det ble mørkt pluss at jeg og Linn ikke turde å ha på blitz, haha. Uansett over ser dere den nye jakken min. Soooo in love. Den er perfekt på alle mulige måter. Jeg lurer nå på om jeg skal kjøpe meg skjerf fra FWSS i lyserosa. Passer jo perfekt til grått. Føler jeg har brukt utrolig mye penger i det siste, så jeg tror jeg må slappe litt av nå, men akk så fiiiint!

These pictures were taken after dark and I and Linn don't do blitz, haha. Anyway say hello to my new jacket. Soooo in love. This jacket is perfect on so many levels. I wonder if I'm going to buy this scarf from FWSS in pink-ish. Fits perfect to this grey color. On the other hand I feel I've spend so much money lately so I need to chill now....

Popular Posts