Home






God morgen!

Jeg våknet i dag og fy fader så trøtt jeg var. Sier alltid til meg selv at jeg skal stå opp halv seks, trene og så dra på jobb, men jeg ender alltid-alltid opp med å sove til syv, stresse med å ordne meg og være ute av døra halv åtte. Jeg tenkte å kjøpe 'Bli Best' av Erik Bertrand Larssen og deretter 'Helvetsuka' av samme forfatter og faktisk gjennomføre denne 'Helvetesuka'. Kanskje jeg klarer å stå opp halv seks?
Over ser dere litt bilder fra leiligheten min. Jeg har så lyst å gjøre om hele leiligheten. Kjøpe inn masse nytt så jeg driver og titter litt

Good morning!

I woke up today and damn I'm tired! I always say to myself I'm going to get up at 05.30, workout and go to work, but I always-always get up seven and stressing to get myself out of my apartment at 07.30.  I was thinking of buying 'Be the Best' by Erik Larssen Bertrand and then 'Hell week' by the same author and actually implement this 'Hell week'. Maybe I can get up half past five?
Above you can see some pictures from my apartment. I really want to do something with the whole apartment. Buy in lots of new stuff etc... 

Inspiration:





Popular Posts