Max Factor





Åh! Jeg fatter ikke hver gang jeg har planer om å stå opp tidlig, lese masse skole osv, så ender det opp med at jeg heller setter på "The Carrie Diaries". Det er så typisk meg, men fra og med i morgen skal jeg være superflink og supersunn...
 Okei så jeg jobbet til syv i går kveld og deretter mens alle mine venner dro ut, satte jeg på Tv'en, tok frem dyna og så på til jeg sovnet-klokken ni! Deretter våknet jeg av verdens største migrene og har derfor ligget i sengen i hele dag. Etter noen timer med migrener klarer jeg ikke å gjøre noe annet enn å sove.

Over ser dere en leppestift som jeg virkelig elsker! Elsker røde lepper så mye at jeg kunne ha godt med det hver dag... Elsker også denne fra Max Factor.

Oh! Every single time I have plans to get up early, read a lot of school and so on I alsways ending up watching 'The Carrie Daiaries'. Typical me but from tomorrow I'm back on track.
Okey so I worked till seven yesterday while all my friends went out, I watched TV and just relaxed- then I fell asleep at nine! I woke up with the worse migraine and I've just been in my bed all day. After a few house with migraine I have to relax.

Over you see a lipstick which I really love! Love red lips so much that I could go with this lipstick all the time! Love this one from Max Factor. 

Popular Posts