Morning

Jeg elsker sommeren; man får sol på kroppen, gå med sommerkjoler, besøke familien min, dra på ferier, festivaler and the list goes on. Men fy søren som jeg elsker høsten når det kommer til å kle seg. Ja det er mørkt og man er en zombie mesteparten av tiden og jeg får så vidt tatt antrekksbilder fordi det blir så fort mørkt, men alle butikker har noe fint å tilby; fine jakker, cardigans, skjørt, sko and so on.... Her har jeg valgt ut noen inspirasjonsantrekk fra bloggen fashionfever. 

I love every minute of summer; get tanned, summer dresses, visiting my family, vacations, festivals and the list goes on. But damn how I love fall fashion. Even though it's dark most of the time and I walk around like a zombie or that I can't take outfit pictures because it gets really dark, but all the stores have something of them fine jackets, cardigans, skirts, shoes and so on... I've chosen some pictures from the fashionfever blog for inspiration. Enjoy! 










And of course; tiger. My obsession 

Popular Posts