Pink Party






God morgen! I går ble vi bedt på 'Pink Party' i samarbeid med Vixen, Headmasters og J.P Chenet. Vi fikk servert en nydelig ny rosevin som heter 'Ice' (som jeg btw skal sååå servere til jentene på bursdagen min) og så fikk vi ordnet håret også. Christina fikset rosa muffins og ordnet stedet rosa. Syns jeg ikke fikk tatt bilde av håret hennes-som var rosa. Loves it!
Etter at jeg fikk fikset håret (og endelig ordnet en frisør som jeg tror jeg kan stole på) møtte jeg jentene og dro på kino og så 'Natt til 17'. 




Her er vi; 'We look like witches from Eastwick'

Snakk om filmer; i morgen kjører jeg en liten konkurranse der du kan vinne billetter til filmen 'The Other woman' . I hovedrollen så er blant annet Cameron Diaz og Kate Upton med i den. Jeg gleder meg som bare det til den i hvert fall! Handlingen: 

«Etter å ha oppdaget at kjæresten hennes allerede er gift forsøker Carly (Cameron Diaz) å stable livet sitt på beina. Når hun tilfeldigvis møter ekskjærestens kone Kate (Leslie Mann) og oppdager hvor mye de har til felles, blir hennes tidligere fiende hennes nye beste venninne. Oppstandelsen er stor når de oppdager at det finnes en tredje kvinne (Kate Upton) i eksens liv, og de tre kvinnene går sammen om å planlegge felles hevn på den utro løgnhalsen.»'





Popular Posts