17.mai-antrekk


Øredobber / Sweet Deluxe // Topp / Second Female // Blazer / Gestuz // Solbriller / Prada // Skjørt / Coast // Veske / McQ // Sko / Steve Madden

Hvis jeg hadde hatt sånn ca. 10.000 til overs her og nå så skulle jeg ha bestilt dette fra Zalando og brukt det på 17 mai. Vesken er så fin at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre av meg og jeg lurer faktisk på om jeg skal bestille den. Har ønsket meg en sånn liten veske som jeg kan ha med overalt lenge. Har jo Proenza Schouler men føler den kan bli litt stor i mange tilfeller. Skoene er perfekte til 17 mai (hvis fint vær), men også til f.eks et helt svart plain antrekk. Kan se det for meg. 

Uansett; jeg er med i konkurransen til Fashionjunkiie og jeg vil vinne 1000 kroner på Zalando (så jeg kan bruke pengene på vesken)! 

Jeg er med i konkurransen om et gavekort på 1000kr fra Zalando – i samarbeid med CupoNation og Zalando!

Popular Posts