Filmanmeldelse: The other woman



Filmen handler suksessfulle Carly (Cameron Diaz) møter drømmemannen Mark King (Nikolaj Coster-Waldau) og blir forelsket. Når han avlyser en middag drar hun til Connecticut for å overraske ham. Der blir hun selv overrasket når hun møter konen hans, Kate (Leslie Mann) Disse to utvikler et vennskap og begynner å spionere på Mark. Når de finner ut at han har en tredje elskerinne, Amber (Kate Upton) bestemmer de seg for å ødelegge ham. Disse tre kvinnene utvikler også et spesielt og rart vennskap.


Jeg og venninnene mine gledet oss skikkelig til kinoen. Ble superglad da vi fant ut at vi skulle se denne da vi alle hadde sett traileren flere ganger. Filmen gikk over alle forventninger og jeg har funnet ut at Leslie Mann er en av de kuleste skuespillerne i Hollywood. For en morsom og spretten dame. Sammen med Cameron Diaz utstrålte de et unik vennskap. Kate Upton, som btw er utrolig vakker, var også ganske nydelig i denne filmen. Denne anbefales på det sterkeste.

Tusen takk for at jeg fikk lov å ta med tre av mine bestevenninner og se denne!

Popular Posts